Tuesday, January 24, 2012

Pas menuju kehancuran

Penyingkiran Hassan Ali dari Pas menjadi gelombang kehancuran pas. perjuangan Hassan Ali tertungging. Hassan Ali yg mahu Islam tidak dipermainkan oleh dap dan pkr, akhirnya disepak keluar dari barisan pas bagai sebiji bola buruk. barang buangan tidak bernilai.

Yang ketawa adalah dap. perancang kepada kehancuran hassan ali adalah Azmin Ali. Azmin ini tempat yang elok bagi dia adalah dineraka. neraka yang menanti azmin semakin marak menyala dan ghairah menanti hari hari sampainya penderhaka bangsa Melayu ini.

maka masihkah anak anak muda pas yakin dengan perjuangan pas? bagi aku sejak tahun 5o han lagi tidak pernah yakin, apatah lagi untuk tergoda dengan parti yang banyak menyusahkan negara, UNNO dan melayu. diketika org UMNO berpenat lelah dan diugut British dalam usaha menyatukan Melayu demi sebuah kemerdekaan, pengasas pas hj fuad dgn bangganya keluar dari umno dan mengasaskan pas. dia membawa ramai ahli biro agama UMNO menyertai pas dengan alasan UMNO sudah lari dari perjuangan asas UMNO. akhirnya pas bukan sahaja gagal menuju matlamatnya, malah telah diperkuda dap dan pkr. buta mata ke???

setelah lima dekad masa berjalan, ternyata pas parti pembohong. pas bukan nak perjuangkan islam, tetapi kuasa memerintah.kuasa yang dikejar oleh puak pas terbukti benar. pas bukan nak tegakkan islam yang benar. tapi pas guna islam sebagai jalan ke arah kuasa. pas pijak islam atas nama kuasa. islam hanya titi kpd pas. pas manipulasi islam bersama dap dan pkr demi menawan putrajaya.

pengikut pas ditipu hidup-hidup. pas bertakbir ditepi parit, tepi longkang, tepi tandas untuk membuta dan membodohkan pengikut totoknya. maka bermatian lah pengikut pas yg dunggu politik menyokong pas. sanggup beri derma setiap kali pas adakan ceramah.

tuduhan ini bukan dibuat tanpa bukti.lihat siapa kawan baik pas?? bukankah dap?, bukankah PKR?. siapa musuh mutlak pas, UMNO!! parti yang memberi kehidupan kpd puak pas sejak lima puluh tahun dulu!! pas sanggup berkawan dan berpadu dgn dap, parti cina yang sejak dulu lagi ingin menumbangkan kuasa melayu dan pkr yang dipenuhi oleh puak hidraf yg membenci UMNO. maka insaflah wahai ahli pas. kembalilah kepada UMNO dan bertaubatlah sebelum hari kematian menjemput kamu. janganlah menjadi pengkianat bangsa, agama dan negara,

1 comment:

  1. PAS dari sebelum 13 Mei 1969, semenjak bersekongkol dengan DAPig pun sudah hancur.

    ReplyDelete