Monday, June 27, 2011

negara dalam di ambang kemusnahan?

Berbilion ringgit dibelanjakan oleh kepimpinan negara sejak merdeka untuk membawa kesejahteraan kepada rakyat. dgn penuh rasa tanggungjawab pemimpin negara melakukan transformasi dlm semua penjuru kehidupan baik sosial, politik dan ekonomi. sebut saja apa bidang, semua kerajaan perihatin. baik bidang pendidikan, kesihatan, infrastruktur, pengangkutan, pertanian atau keselamatan.

namun semua budi dan jasa negara tidak diambil peduli oleh segelintir rakyat yg berhati jahat. dan segelintir yg jahat itu datangnya dari kumpulan rakyat yg asalnya bukan berketurunan dari Tanah Melayu. mereka itu sudah menggigit tangan org yg beri mereka suatu kehidupan selesa. dinegeri asal mereka tidak pernah ada keselesaan spt yg dikecapi dibumi ini. mereka ini boleh dituduh bagai kadok dah naik junjung. kacang membuang kulit. lupa daratan. bongkak sombong. dll. wajar ungkapan itu dipadankan dgn laku dan tindakan jahat mereka.

kini mereka yg berkaitan merancang demonstrasi KOTOR. perbuatan mereka bertopengkan nama bersih. matlamat demo KOTOR itu sudah diketahui. tangkapan awal ke atas individu berhati jahat itu memecahkan apa sebenarnya tujuan demo KOTOR itu. rupanya ideologi komunis telah menunjangi demo ini.apakah kita sudah lupa akan kezaliman komunis? sepanjang ancaman kominis dari 1948 hingga 1960, beribu polis dan tentera dibunuh. chen peng yg mengetuai kominis ketika itu membakar apa saja yg dia mahu. org melayu yg tolak kominis dibunuh. ekonomi negara dimusnahkan. rakyat ketakutan. apakah kita mahu serahkan negara kpd puak komunis ala baru.

ternyata penganjur dan puak penyokong demo KOTOR yg dinaungi ideologi kominis mahu menggulingkan negara. mereka ini adalah pengkianat. penderhaka kpd DYMM SPBYD Agong, dan Raja Melayu. jika mereka berjaya, sasaran pertama adalah org Melayu, Raja Melayu, Islam, bahasa Melayu, tanah rezab Melayu dan semua yg berkait dgn Melayu. Tetapi malang demo KOTOR ini dibenteng pula oleh segelintir melayu yg buta kayu. mereka itu adalah pemimpin dan puak penyokong pas. kerja pas merosakkan perpaduan melayu bukan baru. sudah 50 tahun pas bergelumang dgn kerja kotor ini. bertaubatlah wahai puak pas. cukuplah kemusnahan yg kamu buat kpd bangsa kamu sendiri.

sebelum negara hancur, bangsa Melayu tenggelam, agama dibakar. tolaklah semua pengkianat itu.

wahai bangsaku melayu. bangkitlah dari kelenaan. sedarlah diri kamu kini dihujung kemusnahan. jika puak kafir harbi memerintah, lambat laun melayu yg sokong mereka akan ditenggelamkan. yang mereka tunggu adalah untuk menjadi raja dan penguasa di bumi melayu ini. sedar-sedarlah. insaf-insaflah.

No comments:

Post a Comment