Tuesday, June 28, 2011

kenapa ambiga masih degil

Tengok dlm tv malam tadi dgn angkuhnya ambiga menjawab demonstrasi KOTOR 7 julai tetap diadakan. wp beribu laporan polis dibuat ambiga masih degil. apakah layak manusia seperti ini mengaku jadi rakyat malaysia sedangkan dia kelihatan sedang berusaha merosakkan negara.

campur tangan luar, iaitu dari 9 negara asing yg murah hati memberi dana untuk membiayai kos demonstrasi haram lagi KOTOR itu menjadi tanda tanya besar. mustahil mereka sanggup buang duit tanpa ada pulangan kpd pergerakan atau impian jahat mereka. pasti tangan yahudi membentengi kesombongan ambiga. apatah lagi seandainya ambiga seorang kristian. Allah sudah memberi amaran dlm Quran org yahudi dan nasrani tidak akan senang selagi Islam tidak ditumpaskan.

kini gerakan jahat barat sudah jelas. grand design mereka tiada lain, melainkan untuk membunuh kesucian Islam, kedamaian negara yg diketuai Islam dan akhirnya merampas kuasa. Peliknya pas tidak senditif dgn gerakan ini. sebab itu penulis sejak dulu lagi melebelkan pas sebagai parti ajaran songsang. pas berkiblatkan kesongsangan. lantaran jangan hairan jika ketua dan mursyidul pas menjadi penyokong kuat anwar yang terkenal dgn aktiviti sek songsang.

oleh itu wahai umat melayu Islam. tolak dan hancurkan pengaruh pas. pas sedang berpakat dgn kafir harbi untuk "menyembelih" bangsanya sendiri. wahai umat Melayu, pandanglah realiti sejarah, apabila Islam tewas di sepanyol, dari 500000 umat Islam, akhirnya hanya tinggal 14 keluarga Islam sahaja. kemana yg lain? disimpan dibawah tapak kaki Isabela dan Ferdinand!!! faham dan mengertilah!!

No comments:

Post a Comment