Wednesday, June 29, 2011

ambiga jadi hantu raya kpd melayu

Hantu raya adalah ikon jahat dlm kehidupan org melayu. banyak kejahatan yg boleh dibuatnya. pada zaman dahulu ramai tok bomoh pelihara hantu raya. tujuannya untuk ganggu, sakitkan, susahkan dan porak perandakan hidup org kampung.

Kini ada hantu raya moden. bapak hantu raya itu anwar ibrahim, mak nya wan azizah, mak saudaranya ambiga. mak dan bapa hantu ini sorok kuku, tapi makciknya yg tunjuk kuku. hantu raya ini jgn dibiarkan 'hidup lama'. nanti banyak darah dihisapnya. kalau setakat hisap darah satu dua org ok juga. lebih menakutkan kuatir darah bersembah di atas jalan raya spt dijalan Tunku Abd Rahman, Chowkit, atau depan istana negara. bomoh yg boleh membenam hantu hantu ini adalah PDRM.

Tok bomoh untuk halau hantu ini iaitu PDRM sudah mula membaca mentera. bekas bara telah dikeluarkan dan keminyan sudah dibakar. hantu raya mula rasa lemas. alat-alat pujaan hantu raya spt sepanduk, surat edaran., phamplet, baju t sudah dirampas tok bomoh. tulisan yg tertera dibaju t hantu jembalang pimpinan jembalang ambiga sangat jahat.

Mereka memuji dan memuja bapak kominis yg membunuh ribuan polis dan tentera kita. dgn pujian itu dpt difahami bahawa mereka sangat gembira dgn tindakan kominis membunuh polis dan tentera ketika revolusi kominis 1948-1960. kerana yg maut itu org melayu, org islam, iaitu org yg mereka benci. kalau org spt ambiga tidak benci melayu masakan dia memulakan gerakan IFC. apa lagi jembalang itu nak cakap. bukti yg hantu demo KOTOR bersubahat dgn kominis sudah nyata.

Gerakan demo KOTOR yg dibantu serta disokong agen luar sudah dikesan. polis diharap jgn undur. jgn gentar untuk bertindak. keselamatan negara dan masyarakat awam pada tangan anda selaku 'bomoh' moden untuk halau hantu dan jembalang yg merancang demo KOTOR. sudah tiga tahun kepimpinan negara dan pihak polis membiarkan org spt anwar, lim kit siang, nik aziz, ambiga dll membakar api kebencian terhadap kerajaan.

kalau anwar dan kuncu jahatnya menggunakan bahasa 'enough is enough kpd UMNO, hari ini penulis nak beri cadangan kpd puak puak anwar, pas, dap dan ambiga keparat tu, yang patut faham dan lakukan tindakan 'enough is enough , adalah pihak kamu. enough untuk kamu membakar hati org melayu. enough untuk kamu menghina kerajaan yg banyak beri kamu kesenangan. kalau kerajaan tidak baik, masakan kamu ambiga boleh jadi peguam dan hidup senang.

No comments:

Post a Comment