Saturday, January 8, 2011

Siapa sebenarnya di belakang Suhaimi Shafiei sehingga dia berani bersikap derhaka kpd Ke Bawah Duli Sultan Selangor atas isu perlantikan SUK Selangor yg baru? apa untung yg dia raih dari sikap bodoh itu? adakah sibebal itu tahu erti kesucian diraja? adakah dia tahu erti derhaka. pada zaman lampau siderhaka akan dibuang dari bumi negeri berkenaan. adakah kerana demi nak dipuji oleh org bukan Melayu si bahlul itu sanggup mengeluarkan hujah derhaka. sayang ada otak kurang waras berfikir. dia tak dpt baca berapa lama dia akan dipuji oleh puak bukan melayu dgn sikap sombong itu.

Dia lupa org melayu akan mengutuk seluruh keturunannya. memang anak beranak siderhaka tidak layak untuk menapak dibumi selangor. nampak sangat dia buta sejarah. dia tidak tahu bahawa negeri ini dahulunya berada ditangan raja-raja Melayu. dan dia sengaja buta mata bahawa raja Melayu adalah pelindung seluruh warisan Melayu dan Islam.

Bersoraklah sekumpulan bukan Melayu atas kederhakaannya. memang seronok benar puak bukan Melayu itu kerana tidak perlu susah-susah untuk mengeji dan membuang raja Melayu, kerana sudah ada org Melayu yg bangsat hati dan bangsat jati diri yg sedia buat kerja itu. Semuga suatu hari jahanamlah manusia seperti ini.

No comments:

Post a Comment