Saturday, February 4, 2012

sentuhan tangan DS Najib makin melebar..

Sentuhan tangan DS Najib setiap terbitnya mentari terus menenggelamkan kepalsuan pembangkang. Ketangkasan dan keberkesanan usaha beliau dalam meringankan beban kewangan rakyat khalayak spt pengwujudan Kedai Rakyat 1 M'sia, BR1M, PR1M, pelaksanaan tindakan dlm NKRA, jauh meninggalkan puak pembangkang. jauh jaraknya bagai bumi dengan matahari.

Meskipun DS Najib dihujani panahan fitnah pihak pembangkang, namun DS Najib masih steady, makin gagah dan penuh bergaya. Legasi tangannya menyentuh setiap lapisan rakyat. dari kanak-kanak sekolah rendah, pelajar menengah, siswa IPT, org muda yang baru berumah tangga, golongan pesara, warga tua, ibu tunggal, pesakit kronik, penjawat awam peringkat bawah, sederhana, pertengahan,dan tinggi semuanya mendapat belaian dan perhatian beliau.

Berbeza dengan pemimpin pembangkang. bukan berfikir untuk membina kesenangan kpd rakyat. mereka hanya pandai membuat perancangan yg menjurus kpd perbuatan yg merosakkan perpaduan dan melumpuhkan sokongan rakyat kpd kepimpinan negara. jauh sekali untuk mengusahakan pembangunan prasarana yang canggih, misalnya nak beri rakyat kemudahan air paip yg bersih. tak ada pun. sebab itu rakyat kelantan sampai kini terpaksa minum air paip bercampur kuman dan logam berat. Yang pihak pas, pkr dan dap suka buat hanya mereka-reka dan mencari buruk setiap usaha yg kerajaan BN/UMNO buat. Kemudian sebar dlm blog. dan tulis fitnah dlm akhbar harakah. akhbar perosak minda. atau lebih elok digelar akhbar setan!!! peliknya ramai benar ustaz-ustaz dan pak aji beli dan baca. kemudian mencecel lah mereka membawa idea jahat harakah ke meja gerai dll.

Kalau ada negeri pembangkang yg mampu beri sedikit kemudahan seperti kemudahan air, mereka menepuk dada bagai nak rak. kononnya inilah jasa hebat mereka. sedangkan mereka menidakkan jasa atau sengaja buat lupa yg prasarana air itu asalnya telah disediakan dgn baik oleh kerajaan BN yg memerintah sebelumnya. mereka hanya sambung mentadbir dan buat tawaran untuk memberi air percuma setakat nilai RM 11. Nampak sangat mereka ini menengget atas daya dan titik peluh org lain.

Saban hari pakatan pembangkang duduk menghina kepimpinaan DS Najib. saban hari buat janji, kononnya, kalau mereka dpt tawan putrajaya mereka akan buat itu, ini. Akan turunkan harga minyak. mcmlah minyak dunia ini dibawah jari anwar. rakyat jgn dibutakan oleh Dap dan anwar. siapa yg benar-benar kaya dan senang jika minyak turun. bukankah yg akan menceduk keuntungan itu para peniaga yg terlibat dgn sektor pengangkutan atau transport. spt taukeh-taukeh kapal ikan , tuan punya bot nelayan, para penguasa bas, lori besar, dan kilang-kilang . siapa mereka itu?? pastinya org Cina. sebab itu Dap sangat mahu harga minyak diturunkan. untuk faedah kelompok ultra kiasu mereka. sbb itu org Pas jgn jadi pandir. dengar anwar nak turunkan harga minyak, terus londeh seluar. maksudnya terus sokong pkr dan Dap tanpa fikir panjang. kpd org melayu dlm pas dan pkr, gunalah otak dgn pintar. Dan tanyalah hati nurani yg hampir dgn Allah itu.

Mintak pada rakyat terbanyak usah ikut mimpi jahat mereka itu. tengok apa jadi pada Melayu yang tinggal dinegeri Perak dan P.Pinang. makin hari makin disepak dari arus perniagaan dan pembangunan. beri duit raya pun dari hasil haram, hasil judi, entah-entah hasil lendir pun ada. ingatlah Allah sudah beri amaran, bahawa sesungguhnya puak Yahudi, Nasrani dan Majusi tidak akan senang selagi kamu (org Islam) tidak mengikut dan berada dibawah telunjuk mereka.

Malangnya parti Pas tidak pernah mahu memikirkan akibat ini. Yang ada dlm benak Nik Aziz ialah nak 'berperang' dgn UMNO, bagi membalas dendam Pas akibat dihumban keluar dari BN tahun 1978 dahulu. Oleh kerana Nik Aziz dan para pemimpin Pas masih beramal dgn budaya dendam, maka Pas dan kepimpinannya bukan lah tergolong dalam kalangan umat Islam yang baik. jiwa mereka sama sahaja dengan jiwa pemimpin Dap, yg sentiasa berusaha untuk menjahanamkan kekuasaan Melayu ,dan apa yg jua akta yg membela Melayu, yg ada ada dlm perlembagaan negara. maka Islam kpd Pas hanyalah titi untuk mencapai tampuk kuasa. hinanya mereka.

No comments:

Post a Comment