Thursday, February 9, 2012

pas jadi lembu dapa dan pkr

Kemaruk pas untuk duduk dikerusi empok menteri atau tpm di putrajaya makin tinggi. pas tidak ada maruah dan malu hingga sanggup menjunjung bendera dap yang pernah menggerakkan peristiwa berdarah 13 mei dulu. jika pas parti islam sebenar tentu dia rasa jijik dan enggan untuk berkawan dgn musuh Allah itu.

-pas memang sudah buta hati. paling teruk buta hati adalah pemimpin tertinggi pas. nik aziz nampak warak sangat, tetapi warak yang membawa padah kpd umat Islam. hairan mcmana mursyidur pas ini masih kepingin nak jadi calon pru 13 sedangkan dia sudah tidak sihat. umno sudah bertukar 3 pemimpin. tapi pas dan dap masih dibawah ketiak ketua lama. tak malu ke. nampak sangat hubbuddunya nik aziz. jual islam demi kuasa. kalu tidak masakan nik aziz reda dirinya dikotorkan oleh anwar and the geng.

-dulu nik aziz kutuk Tun Mahathir terlalu lama berkuasa, nah..kini seranah makin diri. nik aziz sudah tidak kenal perkataan bersara. yg dikejarnya adalah jawatan di putra jaya. tetapi kami yakin hanya kuda, lembu dan kambing buat dap dan pkr. 'haiwan' ini akan dijadikan korban setelah impian dap menjayakan slogan malaysian malaysia dicapai. akhirnya pas akan tersungkur di pintu putra jaya.

No comments:

Post a Comment