Sunday, July 3, 2011

siapa untung dengan demonstrasi kotor dan haram

Negara pasti akan rugi jika demonstrasi haram diadakan. bukan hanya rugi dlm bentuk ekonomi, paling teruk demo kotor itu memberi ruang kpd negara asing melebel Malaysia sebagai negara yg tidak selamat untuk sebarang pelaburan. perarakan haram yg sedang ditaja ambiga dan anwar hanya memberi faedah kpd petualang negara. baik petualang dari dalam maupun dari luar.

Dato' Seri Najib dan pasukan kabinetnya siang malam bekerja untuk mengangkat mertabat ekonomi rakyat. bekerja untuk mengukuhkan perpaduan, sebaliknya gangster negara yg diketuai anwar ibrahim serta pembangkang tidak pernah mahu bersyukur. pihak anwar sebok merancang pelbagai tindakan sabotaj. niat mereka hanya satu. untuk tumbangkan kerajaan dan merampas putra jaya.

paling mengejutkan demonstarsi pimpinan anwar dan ambiga telah disokong oleh ideologi kominis. siapa sangka kominis yg sudah dihancurkan pada tahun 1960, kini bertateh untuk bangkit mengoyakkan keamanan negara. semua warga negara wajib mengutuk tindakan anwar dan ambiga yg membenarkan dirinya dikongkong oleh ideologi kominis.

gerakan mereka sangat berbahaya. kominis musuh kpd negara yg beraja. kominis juga musuh negara yg beragama. slogan kominis adalah sama rata, sama rasa. dgn panduan slogan itu jika puak pembangkang dpt kuasa mereka tentu akan menulis semula perlembagaan negara. yg pasti akan dihapuskan adalah hak istimewa melayu. agama rasmi bukan satu, tetapi empat. islam akan setaraf atau lebih rendah dari agama buatan. kerana itulah hasrat dap sejak parti itu ditubuhkan. marilah kita tentang habis-habisan kominis ala baru ini.

No comments:

Post a Comment