Saturday, July 2, 2011

Pengacau dan pencetus huru hara sudah ditangkap

Tahniah pihak PDRM. penat lelah polis berbaloi. pengorbangan polis membanting tenaga, bergadai nyawa, bercengkam mata, dan meninggalkan anak isteri untuk mengawal keamanan negara tidak sia-sia, dengan tertangkapnya beberapa org pengkianat yg cuba menjayakan demonstrasi haram lagi KOTOR (bukan bersih) pada 9 julai ini dgn pelbagai provokasi dan persediaan.

dengan tangkapan itu, membuktikan bahawa niat untuk mengkianati keamanan, merosakkan ekonomi, memburukkan imej kepimpinan Dato Sri Najib, malah menimbulkan huru hara memang betul. cukup asasnya. rasa curiga PDRM, dan pemimpin UMNO, BN dan NGO yg pro kerajaan terhadap niat demonstrasi KOTOR itu ada kebenarannya.

pengakuan oleh ambiga dan kepimpinan pas, juga anwar bahawa demo itu bersih adalah BOHONG. puak puak ini memang puak munafik. sifat munafik anwar serta kepimpinan pas mengatasi sifat munafik yg dimiliki kepala segala munafik di zaman khalifah iaitu abdullah assabak. akibat tindakan kepala munafikun itu, akhirnya meragut nyawa syaidina Othman. persoalannya darah siapa pula bakal tumpah sekiranya puak berkenaan dibiarkan bermaharajela.

RTM malam ini melaporkan berpuluh individu ditangkap dibeberapa lokasi kerana melakukan provokasi serta mempengaruhi org ramai dalam isu demonstrasi KOTOR. strategi, kaedah atau tindakan provokasi pengikut ambiga biadap itu selari dgn yg dibuat oleh parti kominis malaya dahulu. kunjungan beberapa org ajk penaja demo KOTOR ini ke selatan Thai rupa-rupanya cuba mempelajari kaedah kominis dan menerapkannya dlm demonstrasi jahat lagi KOTOR pada 9 julai.

kpd pihak PDRM, teruskan risikan. siasat dan jejaki sumber demonstrasi ini sampai akar yg terakhir. rakyat mahu tahu siapa pendorong, penyedia dana, dan master mind demonstrasi KOTOR ini, sehingga ambiga begitu berani meneruskan acara biadap dan jahatnya. DEDAHKAN kpd rakyat supaya seluruh warga Msia tahu siapa perancang kejahatan ini.

No comments:

Post a Comment