Sunday, December 26, 2010

pas bukan parti bijak

apakah pas rasa bijak sangat bila setuju bergabung dgn pkr dan dap. kpd dap dan pkr pas tak ubah sebagai sambal tempoyak. mentimun dan petainya adalah dap dan pkr. yg mencolek tempoyak adalah petai atau mentimun. sedap tempoyak bila makan dgn ikan sungai. yg dpt sedap adalah dap dan pkr. itulah analoginya sikap pas. kerana pangkat dan kuasa rela bunuh melihat negara dan bangsa hancur. dlm dap sahlah semuanya cina. Dan dlm pkr tu bukannya melayu,. tengok muka yg keluar demo semasa mesyuarat agung pkr. semua muka hitam dan gelap gelita. buta ke mata org pas. memang dah buta bila sudah kemaruk kuasa. pemimpin pas hanya nampak kerusi menteri diputrajaya. maka masuklah pas dlm kelangkang busuk dap. menjertilah org pas dijalan raya untuk buang akta itu akta ini.

pas sokong gagasan dap dan pkr untuk buang ketuanan melayu serta hina raja melayu. tak tahu ke selama ini hidup puak-puak pas tu senang kerana umno dan raja melayu membela mereka? sia-sia ada otak. tak tahu fikir. kini org cina dalam dap tepuk tangan sebelum tidur. tepuk tangan masa melepas, ketawa melekek waktu beri makan babi kerana melihat akan ketololan org melayu pas. kini dap dan puak cauvinis cina tak lagi susah nak buang kuasa melayu sbb ada melayu barua yg boleh kerja tu. barua tu ialah org pas. chief baruanya anwar aljub, nik aziz dan hj hadi. gelaran aljub itu pun org pas yg beri. tak percaya tanyalah mat sabu. dulu pas kutuk anwar. kini pas dan semua pemimpinnya jilat kaki anwar. nik aziz pun jadi buta akal. dah tak tahu mana org baik dan mana org munafik yg patut dia buat sahabat. kerana nak kuasa semua yg busuk dia buat kawan. salah-salah hemat nik aziz pun jadi munafik.

1 comment:

  1. Pas pada dasarnya dah lama melepas.cuma tak nak sedarkan diri dari hidup jadi bangkai bernyawa dipergunakan oleh dap dan pkr. apa kesudahannya. ambik tahu hal orang terutama dalam kelambu orang-orang UMNO nombor satu, hal dalam kain sendiri nak disorok-sorokkan lagi.apalah nak jadi dengan lebai-lebai pas ni. dah lah terpaksa ikut telunjuk dap dan pkr, bangkitlah org melayu pas.jangan jadi melayu tak ingat asal usul, tak ingat daulatnya raja-raja melayu, tak ingat ketuanan melayu macam pkr dan dap yang tolak semua tu.

    ReplyDelete