Tuesday, December 4, 2012

Perhimpunan Agong UMNO melabuhkan tirainya dgn seribu satu ingatan, pesanan, amaran, teguran, cadangan dan pujukan kpd semua org umno. termasuk pimpinan tertinggi. PR pasti tidak boleh lena melihat semangat juang yg membuak di dada pejuang dan org umno. 3.3 juta org umno sudah ready untuk membelasah PR. pR yg dibalut dgn banyak isu moral, politik dan agama makin tertekan. ketua umumnya sdang membelik-belik otak dangkalnya untuk menyanggah hujah org umno. namun sudah lewat. dunia sudah kenal anuar. australia sudah ngerti watak anuar. org pas sudah tidak percaya untuk anuar jadi pm.nak jadi pengerusi mesyuarat tingkap pun tak layak inikan pulak nak jai PM.sedar diri lah anu..ar. pas nampak sudah hilang modal .nak tolakkan hudud ke depan dlm PRU 13 ni, seme org dah maklum, hudud mcm coklat chipsmore. nak bermodalkan negara kebajikan..takda apa pun yg pas buat yg membuktikan pas beramal dgn konsep kebajikan. pas hanya bijak mengeji org umno je. otak pas otak jenis lapok. pas jadi bingung sbb dah lama jadi lembu tunggangan Dap dan PKR.

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete